Міське методичне об’єднання вчителів музичного мистецтва, мистецтва закладів загальної середньої освіти Шосткинської міської територіальної громади





ПОГОДЖЕНО

Директор ЦПР ПП 

_________Зінаїда Чухно

«_____»  ________  2021 р.

 

ПЛАН

роботи методичного об’єднання

вчителів  музичного мистецтва, мистецтва

закладів загальної середньої освіти

Шосткинської міської територіальної громади

на 2021-2022 навчальний рік

 

1.     Аналіз роботи за минулий рік, завдання на новий навчальний рік

 

У 2020-2021 навчальному році вчителі працювали за проблемною темою: вивчення нормативно-правової бази,  національно-патріотичне виховання учнів на уроках художньо-естетичного циклу, розвиток професійних компетентностей, реалізація вимог нових Державних освітніх стандартів, оновлених програм, використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій.

Учителі працювали за програмами:

1. «Музичне мистецтво» 1- 4 класи авт. Хлєбнікова Л.М., Дорогань Л.О., Лобова О.В. (Навчальні програми для загальноосвітніх закладів із навчанням українською мовою 1 – 4 класи. Київ. Видавничий дім «Освіта» 2011)

2. «Мистецтво» 2-4 класи авт. Масол Л.М., Гайдамака О.В., Очеретяна Н.В. (Навчальні програми для загальноосвітніх закладів із навчанням українською мовою 1 – 4 класи. Київ. Видавничий дім «Освіта» 2011)

3. «Мистецтво» 1, 2 класи авт. Масол Л.М., Гайдамака О.В., Очеретяна Н.В. (Навчальні програми для загальноосвітніх закладів із навчанням українською мовою 1 – 4 класи. Київ. Видавничий дім «Освіта» 2017)

4. «Музичне мистецтво» 5-7 класи авт. Масол Л.М., Коваленко О.Я., Сотська Г.І., Овіннікова Н.І. та інш.

( Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів 5 – 9 класи. Київ. Видавничий дім «Освіта» 2013)

5. «Мистецтво» 8, 9 класи авт. Масол Л.М., Гайдамака О.В., Очеретяна Н.В. (Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. К.: Видавничий дім «Освіта», 2013;)

Складі методичного об’єднання вчителів музичного мистецтва, мистецтва:

1.   Пантелейчук Л.В., ШСШ №1

2.   Федосенко К.О., ШНВК:СШ-ліцей

3.   Сунгурова Л.І., гімназія

4.   Шако В.О., ШЗШ №4

5.   Радченко А.А., ШЗШ №5

6.   Мартиненко І.О., ШНВК:ЗШ№6-ДНЗ

7.   Іванова Н.В., ШЗШ №7

8.   Лебедєва К.О., ШЗШ №8

9.   Блинчук Л.М.,  ШНВК:ЗШ№9-ДНЗ

10.Оснач Г.М., ШЗШ №11

11.Ночовна С.М., ШЗШ №12

12.Воробйова Г.М., ШЗШ №12

13.Курченко О.О., ліцей-інтернат СП

14.Маслак О.А., Ображіївська НВК:ЗОШ І-ІІІ ст.ім. І.Кожедуба

15.Войтехович Л.Г.,  ШНВК:СШ-ліцей

16.Скорик Н.О., Собицький НВК

17.Сивокінь Н.В., Богданівський НВК

18.Тидякіна С.В., Ковтунівський НВК

19.Алифірова Я.М., Миронівський НВК

20.Корж Т.Ф., Клишківський НВК

21.Колотуша М.М., Чапліївська  ЗОШ

22.Цегельська В.М., Воронізька ЗОШ ім. П.Куліша

Учителі беруть участь у роботі методичного об’єднання, виступають з доповідями, проводять майстер-класи, презентують свій досвід, обмінюються інформацією, активно використовують інформаційно-комунікативні технології на уроках художньо-естетичного циклу, знайомляться з нормативною та методичною документацією з питань освіти. Вчителі своєчасно проходять курсову перепідготовку.

За результатами атестації Л.Сунгурова (гімназія) підтвердила вищу категорію і звання «Старший учитель».

Публікації: Сунгурова Л.І. Чарівні перетворення 2 кл.: інфографіка.. Танцювальні захоплення європейців 1 клас: інфографіка. Великодні писанки 1 клас: інфографіка. RL:https://sway.office.com/35YtOz28ZQGGHgd1

https://sway.office.com/vYCABpx0ZsD1z5Za

Під час дистанційного навчання Н.Іванова (ШЗШ №7) активно викладала матеріал на блозі вчителів музичного мистецтва.

Учителями ведеться цілеспрямована робота по виявленню та творчій реалізації музично обдарованих дітей, які беруть участь у шкільних та міських концертах, займаються у профільних гуртках.

Аналіз діагностичних анкет показав, що:

·        Вчителі бажають вдосконалити:  мовно-комунікативну компетентність, інформаційно-цифрову, інклюзивну, компетентність педагогічного партнерства, педагогічної майстерності.

·        Отримати консультаційну допомогу з питання: нормативно - правове забезпечення, сучасні ефективні методики і технології навчання.

·         Отримати поради психолога з питань: підвищення мотивації учнів до навчання, психологічні  особливості дітей різних вікових категорій, вирішення конфліктних ситуацій.

·        Можуть поділитися педагогічними надбаннями: педагогічний кейс, створення онлайн-інтерв’ю, творчі домашні завдання, тестові роботи, інтерактивні вправи.

·        Висловлюють пропозиції: організація курсів з дистанційного навчання, онлайн- семінари, знайомство з сучасними сервісами, майстер-класи.

                         Завдання на 2021-2022 н.р.:

- Розвиток професійних компетентностей педагогічних працівників (знання навчального предмета, фахових методик, технологій).

-  Реалізація вимог нових Державних освітніх стандартів, оновлених програм.

- Формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту».

- Вивчення психолого-фізіологічних особливостей здобувачів освіти певного віку, використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку.

- Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами.

провадження в освітній процес найкращого педагогічного досвіду та інноваційних практик, створення умов для саморозвитку та самореалізації кожної особистості.

2. Засідання методичного обєднання

 

Тематика  засідання

Форма 

Методи

Дата

Місце 

Відповідальні

І засідання

__.08. 

2021

ШЗШ №11

Керівник МО

Г.Оснач

1.

Аналіз роботи методичного об’єднання  за минулий рік і завдання на новий навчальний рік

Секція конференції

Аналітична доповідь

Г.Оснач,

ШЗШ №11

2.

Методичні рекомендації щодо викладання предметів художньо-естетичного циклу

Огляд-презентація

Н.Іванова, ШЗШ №7

3.

Аналітичний огляд науково-методичної літератури з предмету

Огляд-презентація

О.Курченко,

ліцей-інтернат СП

4.

Державний стандарт початкової   освіти. Мистецька освітня галузь

Виступ

Л.Сунгурова,

гімназія

5.

Методика навчання мистецької грамоти молодших школярів

Майстер-клас

10.  

І.Мартиненко, ШНВК: ЗОШ №6-ДНЗ

 

ІІ засідання

Грудень

ШЗШ

№ 11

Г.Оснач

1.

Державний стандарт базової середньої освіти. Мистецька освітня галузь

 

Лекційно-семінарська

Виступ

К,Федосенко, ШНВК: СШ-ліцей

2.

Інновації вчителів, які атестуються

Творчий звіт

Л.Пантелейчук,

ШСШ№1;

О.Курченко,

ліцей-інтернат СП

3.

Методика К.Орфа, Е.Жак-Далькроза на уроках музики

Майстер-клас

11. Мас

О.Маслак, Ображіївський НВК

4.

Психологічне благополуччя сучасного педагога

Доповідь

І.Моісеєнко,

ШЗШ № 11

5.

 

Особливості інтегрованого уроку

Майстер-клас

С.Ночовна,

ШЗШ №12

ІІІ засідання

Березень

ШЗШ

№11

Г.Оснач

1.

Як зацікавити  учнів предметом музичне мистецтво

Засідання-конференція

Майстер-клас

К.Лебедєва, ШЗШ№8

2.

Тестові роботи, презентації на уроках музичного мистецтва, мистецтва

З досвіду роботи

В.Шако,

ШЗШ №4

3.

Участь у проєкті «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти»

З досвіду роботи

Л.Сунгурова,

гімназія

4.

Діагностика запитів та потреб вчителів

ЦПР ПП,

Г.Оснач

3.Робота між засіданнями

№ з/п

Зміст роботи

Дата

Місце

Відповідальні

 

3.1.Організаційно-методична діяльність

 

1

Участь учителів у Всеукраїнському конкурсі «Учитель року»

Листопад

ЗЗСО

Учителі

 

2

Звіти - презентації самоосвітньої діяльності вчителів, які атестуються

Грудень

На засіданнях МО

Учителі

 

3

Участь педагогів у міському фестивалі інноваційних уроків

Лютий

ЗЗСО

Учителі

 

4

Освітній хакатон «Використання інноваційних технологій і методів навчання на уроках музичного мистецтва в мовах переходу до Нової української школи»

березень

ЗЗСО

І.Шинкаренко,

Г.Оснач

 

5

Участь у засіданнях міської фокус-групи «Цифрові технології в освітньому процесі»

Жовтень,

грудень,

лютий,

квітень

ШЗШ № 5

І.Шинкаренко,

А.Третьякова

 

6

Участь у роботі міської педагогічної майстерні «Освітній простір  учня з ООП»

Жовтень,

січень, березень

ШСЗШ №10

І.Шинкаренко,

О.Нечипоренко

 

3.2.Описово-корекційна діяльність

 

1

Обмін досвідом роботи за новим Державним стандартом, новими програмами

На засіданнях МО

ШЗШ

 № 11

Г.Оснач,

учителі

 

2

Надання консультацій з питань змісту, методики викладання та організації освітнього процесу

Перший вівторок

о 14.00

ШЗШ

№ 11

Г.Оснач

 

3

Вивчення системи роботи вчителів, які атестуються

Упродовж року

ЗЗСО

Г.Оснач

 

3.3.Інформаційно-просвітницька діяльність

 

1

Підготовка публікацій у профільні видання та Інтернет-сайти

Упродовж року

ЗЗСО

Учителі

 

2

Самоосвітня діяльність (ознайомлення з профільною літературою)

Упродовж року

ЗЗСО

Учителі

 

3

Продовження роботи блогу методичного об’єднання

Упродовж року

Н.Іванова

 

3.4. Експериментально-дослідницька діяльність

 

1

Участь у роботі за проєктом «Розроблнення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньоїт освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти

Упродовж року

 Гімназія

Л.Сунгурова

 

3.5.Експертно-діагностична діяльність

 

1

Аналіз кадрового складу вчителів музики

Вересень

ШЗШ№11

Г.Оснач

 

2

Моніторинг запитів та потреб педагогів

Березень

ШЗШ№11

ЦПР ПП,

Г.Оснач

 

3

Аналіз роботи методичного об’єднання  за рік

Травень

ШЗШ№11

Г.Оснач

 

 

План роботи обговорено і схвалено на засіданні

методичного обєднання __.08.2021 р.

 

Керівник методичного об’єднання вчителів

музичного мистецтва, мистецтва                                              Галина Оснач

                                                      

 






Міська методична комісія вчителів музичного мистецтва


ПІБ
Заклад
Категорія
1
Пантелейчук Лілія Вікторівна
СШ №1
Вища
2
Федосенко Катерина Олександрівна
(ШНВК: СШ-ліцей)
І
3
Сунгурова Людмила Іванівна
Гімназія
Вища, старший учитель
4
Шако Вікторія Олегівна
ШЗШ №4
І
5
Радченко Анна Андріївна
ШЗШ № 5
Спеціаліст
6
Яцишина Інна Олександрівна
ШНВК І-ІІІст. №6-ДНЗ
ІІ
7
Іванова Наталія Вікторівна
ШЗШ №7
Вища, старший учитель
8
Лебедєва Катерина Олександрівна                      
ШЗШ №8
Спеціаліст
9
Блинчук Лариса Миколаївна
ШЗШ №9
ІІ
10
Оснач Галина Миколаївна
ШЗШ №11
Вища, вчитель-методист
11
Курченко Олена Олександрівна
ШЛІСП
Вища
12
Маслак Оксана Анатоліївна
Ображіївська НВК:ЗОШ І-ІІІ ст. ім. Кожедуба
Спеціаліст

ПОГОДЖЕНО
Завідувач методичного
кабінету управління освіти
                                                                                   Е.Ларюк
План
роботи міської методичної комісії вчителів  музичного мистецтва
закладів загальної середньої освіти м. Шостки на 2019-2020 навчальний рік

1. Аналіз роботи  комісії за минулий рік та завдання на новий рік 
У 2018-2019 навчальному році вчителі працювали за проблемною темою «Формування інноваційної культури педагога як важливого чинника забезпечення якісної  освіти, реалізації державних стандартів, розвитку національної свідомої, творчої, життєво компетентної особистості», впроваджували загальноосвітні орієнтири Нової української школи на основі компетентнісного підходу.
Уроки проводилися за програмами:
1. «Музичне мистецтво» 1- 4 класи авт. Хлєбнікова Л.М., Дорогань Л.О., Лобова О.В. (Навчальні програми для загальноосвітніх закладів із навчанням українською мовою 1 – 4 класи. Київ. Видавничий дім «Освіта» 2011)
2. «Мистецтво» 2-4 класи авт. Масол Л.М., Гайдамака О.В., Очеретяна Н.В. (Навчальні програми для загальноосвітніх закладів із навчанням українською мовою 1 – 4 класи. Київ. Видавничий дім «Освіта» 2011)
3. «Мистецтво» 1клас авт. Масол Л.М., Гайдамака О.В., Очеретяна Н.В. (Навчальні програми для загальноосвітніх закладів із навчанням українською мовою 1 – 4 класи. Київ. Видавничий дім «Освіта» 2017)
4. «Музичне мистецтво» 5-7 класи авт. Масол Л.М., Коваленко О.Я., Сотська Г.І., Овіннікова Н.І. та інш.
( Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів 5 – 9 класи. Київ. Видавничий дім «Освіта» 2013)
5. «Мистецтво» 8,9 класи авт. Масол Л.М., Гайдамака О.В., Очеретяна Н.В. (Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. К.: Видавничий дім «Освіта», 2013;)
Пантелейчук Л.В, (СШ №1) та Яцишина І.О. (НВК: ЗШ №6-ДНЗ) прийняли участь у роботі семінару «Інновації у викладанні предметів естетичного напряму в НУШ» на базі СОІППО під керівництвом головного редактору журналу «Мистецтво та освіта» Рогозіної В.В.
У складі методичної комісії вчителів музичного мистецтва 11 педагогів, з них 6 мають вищу кваліфікаційну категорію.
Учителі беруть участь у роботі методичної комісії, виступають з доповідями, проводять майстер-класи, презентують свій досвід, обмінюються інформацією, активно використовують інформаційно-комунікативні технології на уроках художньо-естетичного циклу, знайомляться з нормативною та методичною документацією з питань освіти. Вчителі своєчасно проходять курсову перепідготовку.
Федосенко К.О.(НВК:СШ-ліцей) та Іванова Н.В.(ШЗШ№7) взяли участь у міському фестивалі інноваційних уроків, продемонстрували інноваційні методики та отримали сертифікати.
Іванова Н.В.(ШЗШ №7) веде блог вчителів музичного мистецтва.
Ведеться цілеспрямована робота по виявленню та творчій реалізації музично обдарованих дітей, які беруть участь у шкільних та міських концертах.
Аналіз діагностичних анкет показав, що найбільш вдалим у роботі комісії є обмін досвідом, обговорення методичних проблем, засвоєння інноваційних технологій. Бажано отримати методичну допомогу у роботі з 2 класами по НУШ, організацію відвідування семінару на базі СШ №1 і матеріальну: нові музичні інструменти,  ІКТ-приладдя.
У новому навчальному року учителі будуть працювати над такими проблемними темами: формування інноваційної культури педагога, реалізація державних освітніх ініціатив, вимог оновлених програм, творчого та інтелектуального розвитку особистості.
Основні завдання:
·        формування в учнів мистецьких компетентностей як систему умінь (здатності людини реалізувати на практиці набуті знання і навички) і ставлень (якостей, що виявляються у поведінці особистості в певній ситуації чи її вчинках на засадах ціннісних переконань, поглядів, інтересів тощо);
·        реалізація наскрізних змістових ліній навчальних програм - соціально значущих надпредметних тем, які сприятимуть формуванню в учнів уявлення про суспільство в цілому, розвиватимуть здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях: "Екологічна безпека та сталий розвиток", "Громадянська відповідальність", "Здоров'я і безпека", "Підприємливість та фінансова грамотність" (особливості їх реалізації зазначено у пояснювальних записках до програм);
·        використання традиційних методів навчання (словесних, наочних, діяльнісних) з проблемними, евристичними методами, комп’ютерними технологіями та  інтегративними технологіями, методами і прийомами стимулювання асоціативно-образного мислення, виявленням міжвидових мистецьких аналогій, порівнянь тощо.

2. Засідання комісії

Тематика  засідання
Форма
Методи
Дата
Міс
це
Відповідальні

І засідання



28.08
ЗШ №11
Керівник комісії
1.
Аналіз роботи комісії вчителів музичного мистецтва за минулий рік і завдання на новий навчальний рік. Затвердження плану роботи комісії.
Секція конференції
Аналітична доповідь


Оснач Г.М.,
керівник комісії
2.

Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання предметів художньо-естетичного циклу.

Методичний інструктаж
Оснач Г.М., усі вчителі
3.

Новітні засоби навчання в мистецькій освіті та проблеми їх впровадження

Інформаційна трибуна
Сунгурова Л.І. (гімназія)
4.
Ігрові вправи на уроках музичного мистецтва для молодших школярів
З досвіду
Пантелейчук Л.В.(СШ №1)
5.
Огляд нових підручників для 2 класу.
презентація
Яцишина І.О. (НВК: ЗШ №6-ДНЗ)

ІІ засідання




23_.12
ЗШ №11
Керівник комісії
1.
Розвиток музичного сприймання як основа музичної культури школярів
Методична студія
Майстер - клас


Шако В.О. (ШЗШ № 4)
2.
Інновації вчителів, які атестуються
Творчий звіт
Ночовна С.О., ЗШ№12;
Маслак О.А.,
Ображ. НВК
3.
Дидактичні ігри на уроках мистецтва
Майстер - клас
Курченко О.О. (ШЛІСП)
4.
Застосування інтерактивних технологій та методів на уроках художньо-естетичного циклу.
З досвіду


Іванова Н.В. (ШЗШ№7)

ІІІ засідання




23.03
ЗШ №11
Керівник комісії
1.
Керівництво процесом сприймання музичних творів на уроках музичного мистецтва
Засідання
доповідь


Крамарчук О.В.
(ШЗШ №5)
2.
Творчий пошук у роботі з другокласниками
Обмін досвідом
Блинчук Л.М., усі вчителі
3.
Формування ціннісного ставлення до мистецтва в процесі слухання музики.
Доповідь
Федосенко К.О. (ШНВК: СШ-ліцей)
4.
Діагностика запитів та потреб вчителів
анкетування
Всі вчителі
5.
Планування на новий навчальний рік
повідомлення
Оснач Г.М.

3.     Робота між засіданнями

Зміст роботи
Дата
Місце
Відповідальні
 3.1. Організаційно-методична діяльність:
1
Участь в обласному семінарі
«Ігрові вправи на уроках мистецтва в початковій школі»
05.11
СШ№1
Шинкаренко І.Ф.,
Оснач Г.М.,
Пантелейчук Л.В.
2
Участь педагогів у міському фестивалі інноваційних уроків
Лютий
ЗЗСО
Вчителі
3
Звіти - презентації самоосвітньої діяльності вчителів, які атестуються
Упродовж року
ЗЗСО
Вчителі
3.2.           Описово-корекційна діяльність:
1
Консультації з питань змісту та методики викладання
Щомісяця
ЗШ
№11
Оснач Г.М.
2
Обмін досвідом роботи за новим Державним стандартом, новими програмами
Травень
ЗЗСО
Вчителі 2 класів
3.3.           Інформаційно-просвітницька діяльність
1
Підготовка публікацій у профільні видання
Упродовж року
ЗЗСО
Вчителі
2
Самоосвітня діяльність (ознайомлення з профільною літературою)
ЗЗСО
Вчителі
3
Робота у блогу комісії
ЗЗСО
Вчителі
3.4.          Експертно-діагностична діяльність
1
Аналіз кадрового складу вчителів музики
вересень
ШЗШ №11
Оснач Г.М.
2.
Аналіз роботи комісії за рік
травень
Оснач Г.М.


Керівник міської методичної комісії   вчителів музичного мистецтва     Оснач Г.М.    

Популярні дописи з цього блогу

Освітні програми 2023/2024 н.р

ДО УВАГИ! 26.12.2022р. о 16.15 - засідання м/о вчителів музичного мистецтва.